به روز ترین تجهیزات در اینجاست
نوشته شده توسط : radin

پکیج های دوربین مدار بسته داهوا وان ، شامل تمام تجهیزات لازم برای نصب سیستم های امنیت و برقراری امنیت در منطقه ی مورد نظر شماست. پکیج های داهوا وان در تعداد های 2 عددی، 4 عددی، 6 عددی و 8 عددی تنظیم شده اند و بسته به تعداد مورد نیاز شما عزیزان، به فروش می رسند. برای دیدن لیست قیمت پکیج دوربین مدار بسته داهوا در مرکز خرید و نمایندگی معتبر این کمپانی در ایران کلیک کنید.

اما یکی از سوالات اصلی خریداران همیشه این بوده است که به چه تعداد دوربین مدار بسته برای اماکن خود نیاز داریم؟ و کدام سیستم امنیتی بیشتر به دردمان می خورد؟ حتما باید از برندها خرید کنیم یا دوربین های معمولی هم برای برقراری امنیت می توانند مفید باشند؟

تعداد دوربین مدار بسته ای که برای برقراری امنیت در اماکن خود نیاز داریم، بسته به متراژ و معماری آن مکان وابسته است. متراژهای بالاتر و فضاهای باز سوله مانند، تعداد دوربین های مورد نیازشان متفاوت از مکان های دارای نقاط کور و محیط های کوچکتر است.

معمولا برای سوله ها و مناطق بزرگ تر، مخصوصا مناطقی که به صورت فلت هستند، استفاده از دوربین های آنالوگ بیشتر از مدل های دیگر توصیه می شود، چرا که در این مناطق ضبط جزییات تصاویر از اهمیت کمتری برخوردار است و ضبط کلیات وقایع کفایت می کند، در حالیکه مثلا در بانک ها دوربین های مدار بسته باید تمامی زوایا را پوشش بدهند و جزییات تصاویر را ذخیره سازی کنند.

لذا بسته به مکانی که می خواهید امنیت را در آن برقرار کنید، مدل و امکانات دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات امنتی مورد نیازتان متفاوت خواهد بود و بدهی است که برای درست فهمیدن این موضوع نیاز به مشاوره خواهید داشت.

علاوه بر خرید، نصب دوربین مدار بسته در هر یک از مکان ها نیز نیاز به مشاوره با کارشناسان نصب دوربین های امنیتی است. با تماس با کارشناسان داهو وان می توانید از مشاوره های رایگان خرید و نصب دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

به روز ترین تجهیزات نصب، مانند کابل های متعدد، سوئیچ های شبکه، دستگاه های ضبط کننده، هارددیسک های ذخیره سازی و سایر تجهیزات مرتبط با سیستم های امنیتی را می توانید در داهوا وان مشاهده نمایید. همچنین به روز ترین لیست قیمت سوییچ شبکه داهوا و کابل شبکه نیز در وبسایت داهوا وان در دسترس شما عزیزان است و می توانید برای خرید با شماره های تماس مجموعه در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: